pagina

News

Deebio hà passatu cù successu a certificazione GMP ufficiale di u Giappone PMDA!

Sichuan Deebio Pharmaceutical Co., Ltd hà accettatu l'ispezione ufficiale di conformità GMP da u Giappone PMDA da 8.25 à 8.26 in 2022. U squadra di audit GMP era composta da dui auditori guidati da esperti veterani sperimentati è hà realizatu un auditu remoto di dui ghjorni.L'esperti di a squadra di ispezione anu realizatu una ispezione cumpleta di u sistema di gestione di qualità di Deebio, u sistema di gestione di a produzzione, u funziunamentu in situ, a gestione di u laboratoriu, e strutture di supportu è l'equipaggiu, è u mantenimentu di i sistemi publichi.

Per mezu di l'ispezione, l'esperti di a squadra di ispezione anu unanimu affirmatu è altamente ricunnisciutu u sistema di gestione di qualità GMP di Deebio.Finalmente, Deebio hà passatu cù successu a certificazione GMP ufficiale di u PMDA di u Giappone!

pp1

PMDA (Agenzia Farmaceutica è Dispositivi Medici) hè una agenzia giapponese rispunsevule per a revisione tecnica di droghe è dispusitivi medichi.Hè funziunale simile à a FDA in i Stati Uniti è a NMPA in Cina.

pp2
Deebio hà passatu a certificazione EU-GMP è Chinese GMP.U successu successu di a certificazione PMDA di u Giappone marca una vittoria graduale in a strategia globale di Deebio!

pp3


Tempu di Postu: Aug-31-2022
partner_1
partner_2
partner_3
partner_4
partner_5
partner_prev
partner_next
I prudutti caldi - Sitemap - AMP Mobile