page

News

U 26u Anniversariu di u Campionu Hidden Deebio di l'Esportazione di Bio-enzimi in Giappone

1000

CHENGDU, CINA / ACCESSWIRE / 20 d'Agostu 2021 / "A Celebrazione di u 26 Anniversariu di Deebio di l'Exportazione in Giappone" hè stata cun successu in Chengdu, Cina, u 29 di marzu. Prufissuri Yu Rong, Direttore di u Dipartimentu di Biotecnologia è Farmacologia di a Scola di a Cina Occidentale di Farmacia, Università di Sichuan, Dr Tang Can, Prufessore Associatu di a Scola di Scienze Biologiche è Tecnulugia di Chengdu Medical College, è u Signore Tan Ting, Direttore Generale di Beijing Minkang Pharmaceutical Technology Co., Ltd., anu assistitu à a celebrazione.

Dapoi u so stabilimentu in u 1994, Sichuan Deebio Pharmaceutical Co., Ltd. (in seguitu chjamatu Deebio) hà focu annantu à u mercatu di materia prima di bio-enzima.Deebio hè diventatu un capu di l'industria glubale da una piccula fabbrica regiunale.In u vantaghju di a so pruduzzione di bioenzimi naturali è capacità di R&D, i so prudutti sò venduti in più di 30 paesi in u mondu, cù a più grande quota di mercatu globale per i so numerosi tipi di prudutti.Cù parechji anni di travagliu duru ma poca publicità, Deebio hè diventatu un "campione oculatu" di pocu prufilu è pragmaticu in l'industria.

PUBLICIDAD

1649833196(1)

Mantene l'alta qualità è guidà u mercatu globale

"A qualità hè a vita di Deebio", hà dettu Zhang Ge, Presidente di u Cunsigliu è Presidente di Deebio, in una entrevista.

I prudutti bio-enzimi API di Deebio anu righjuntu i più alti standard mundiali.I prudutti sò di alta attività, alta purezza, è alta stabilità, risponde à e diverse specificazioni di i prudutti di i partenarii.I prudutti d'alta qualità ùn anu micca solu guadagnatu a certificazione GMP in Cina è EU-GMP in Europa, ma anu ancu passatu l'auditu di Sanofi, Celltrion è Nichi-Iko.

I sforzi incessanti per l'alta qualità anu purtatu à Deebio un mercatu più largu.In i primi tempi di a so creazione, Deebio hè diventatu l'unicu fornitore mundiale di kallidinogenase cruda per i partenarii giapponesi cù una qualità stabile, un serviziu attentu è una bona reputazione.Attualmente, a kallidinogenase occupa basicamente u mercatu naziunale.Deebio hè diventatu u più grande fornitore di pancreatina in u mondu;a parte di u mercatu di pepsina, tripsina-chimotripsina è altri prudutti supere u 30%;Deebio hè ancu l'unicu fornitore di elastase, pepsina di soluzione clara è API di pancreatina High Lipase in u mercatu globale.E cumpagnie farmaceutiche famose in u mondu sanu cum'è Sanofi, Celltrion è Nichi-Iko anu stabilitu partenarii à longu andà è stabile cù Deebio.

"Aprezzemu l'eccellenza di a vostra cumpagnia in a qualità è una profonda visione di u mercatu di i prudutti.Sò un eccellente fornitore di API ".U cumpagnu giapponese di Deebio Tohri & Company Ltd hà ancu espresu u so ricunniscenza di Deebio in a so lettera di felicitazione.

Investimentu cuntinuu per ottene u sviluppu di alta qualità

PUBLICIDAD

xdh

Sicondu Zhang Ge, a qualità di u produttu serà a prima priorità per guadagnà un postu in u campu di l'API bio-enzima globale.Per assicurà l'alta qualità di i prudutti, ùn hè micca abbastanza cunfidendu in fondi o entusiasmu.Hè necessariu d'investisce continuamente in tecnulugia, gestione è infrastruttura.Questu hè esattamente ciò chì Deebio faci.

Prima, l'investimentu tecnologicu.Per aghjurnà u nivellu di gestione tecnicu, in u 2003, Deebio hà stabilitu una joint venture chjamata Deyang Sinozyme Pharmaceutical Co., Ltd. inseme cù un cumpagnu tedescu chì avia megliu tecnulugia è capacità di gestione.Durante i 18 anni di cuuperazione, u cumpagnu tedescu hà visitatu regularmente Deebio per dà guida è supervisione, introducendu metudi avanzati di gestione di u sistema di qualità à Deebio, in modu di elevà e capacità di gestione di u sistema di qualità di Deebio à u più altu livellu internaziunale.

Inoltre, Deebio cuntinueghja à investisce in a ricerca tecnologica.In u 1997, quandu Deebio hà sappiutu di mantene u so funziunamentu normale, hà cuminciatu à sviluppà una stretta cooperazione industria-università-ricerca cù università è istituti di ricerca, cumpresi l'Università Tsinghua, l'Academia Cinese di Scienze, l'Università Sichuan, l'Università Farmaceutica Chine, etc.

Cù anni di sperienza tecnica, Deebio hà creatu una prutezzione di l'attività enzimatica di prucessu cumpletu, attivazione non distruttiva è tecnulugia di purificazione precisa, pruducia bio-enzimi d'alta attività, alta purezza è alta stabilità.Inoltre, Deebio hè assai espertu è espertu in a tecnulugia di u prucessu di purificazione biologica è cusì capace di sviluppà rapidamente novi prudutti è ottene a produzzione di massa.

Siconda, l'investimentu di gestione.A produzzione è a gestione di a qualità di Deebio seguitanu strettamente u sistema di gestione GMP Europeu.Hà ancu e capacità di gestione di u sistema di qualità di a FDA di i Stati Uniti, u PMDA di u Giappone è l'MFDS di Corea di u Sud.

In terzu, l'investimentu in hardware di produzzione.In u 2003, quandu era pussibule di custruisce una fabbrica cù 5 milioni di yuan, Deebio hà investitu 4 volte quella quantità per custruisce a fabbrica Sinozyme.In u 2012, hà investitu novu in a custruzzione di a fabbrica farmaceutica Deebio.Oghje, Deebio hà 4 attelli GMP cù equipaghji avanzati, cum'è un sistema di separazione automatica cuntinuu chjusu è un sistema di cromatografia di affinità cumplettamente automaticu.Hà investitu ancu in a custruzzione di un centru di trattamentu di l'acqua residuale "in stile di giardinu" cù una capacità di trattamentu di ogni ghjornu di 1,000 m³, chì hà passatu l'auditi EHS di cumpagnie di fama internaziunale.Deebio hè diventatu unu di i più grandi produttori di API di bioenzimi in Cina.

L'accumulazione cuntinuu annantu à decennii hà creatu una barriera di cumpetizione per Deebio chì ùn pò micca esse superata da i so cumpagni.

Migliuramentu constantu per prumove u sviluppu di l'industria

L'apprendimentu constantu hè a chjave per a dirigenza industriale à longu andà di Deebio.Deebio ùn solu cuntinueghja à aghjurnà è custruisce fabbriche, ma hè ancu imbarcatu à l'aghjurnamentu di a gestione corporativa è à rinfurzà a custruzzione di l'echelon di talentu.L'attellu GMP di Deebio, custruitu in cunfurmità cù i normi FDA, hè statu ufficialmente messu in produzzione in ghjugnu.Cù l'assistenza di Sunsoar Strategy Consulting Company, a strategia corporativa di Deebio hè stata ancu aghjurnata.Nta l'ultimi anni, Deebio hà fattu grandi sforzi per custruisce una squadra megliu in tutti l'aspetti da u sistema di furmazione è u sistema di valutazione à u sistema di talentu.

Deebio hà ancu fattu un novu prugressu in qualificazioni è i mercati.Sicondu Zhang Ge, Deebio dumanda a certificazione FDA di i Stati Uniti è a certificazione PMDA di u Giappone.Quist'annu, continuanu à sviluppà u mercatu giapponese inseme cù Tohri & Company Ltd di u Giappone.

"L'attenzione uguale di Deebio à a riforma è u sviluppu industriale hè toccante.È hà cuntribuitu à u sviluppu di i biofarmaceutici è i preparati enzimatici di u nostru paese ", hà dettu Yu Rong, Direttore di u Dipartimentu di Biotecnologia è Farmacologia di a Scola di Farmacia di a Cina Occidentale, Università di Sichuan.

Deebio hè cum'è un studiu chì hè dedicatu à a so ricerca.Hè pocu prufilu, pragmaticu è senza pretensione.Hà vintu u mercatu globale cù a so forza è hà guadagnatu l'ammirazione è u rispettu da l'internu è fora di l'industria.

Influenzatu da a pandemia glubale, u futuru di l'esportazione API di a Cina hè promettente.È per via di a riforma in corso "di u latu di l'offerta" promossa da a prutezzione di l'ambiente, a valutazione di a coerenza è e pulitiche di rivisione cunnesse, l'API ponu entre in una nova era di sviluppu.In a missione di "Better Enzyme Better Life", Deebio hà permessu à u mondu di testimunià u putere di a fabricazione di bio-enzimi in Cina cù u so rendimentu eccezziunale.In u futuru, Deebio hà ancu sfruttà l'opportunità di i tempi è guidà l'industria à un novu livellu.

Cuntattu Media:

Persona di cuntattu: Selina Liu

E-mail:selina@deebio.com

situ web:http://www.deebiotech.com/

FONTE: Sichuan Deebiotech Corp., Ltd.

Vede a versione fonte nantu à accesswire.com:

https://www.accesswire.com/660662/Hidden-Champion-Deebios-26th-Anniversary-of-Bio-enzyme-Export-to-Japan


Tempu di post: 20-aug-2021
partner_1
partner_2
partner_3
partner_4
partner_5
partner_prev
partner_next
I prudutti caldi - Sitemap - AMP Mobile