page

News

Deebio lancia novi prudutti chì aiutanu à stabilizà l'approvvigionamentu glubale di l'API di tiroide

NEW YORK, NY / ACCESSWIRE / 7 di lugliu di u 2021 / Recentemente, una altra bona nutizia vene da l'industria cinese di l'API di bioenzimi.U primu batch di API di tiroïde pruduciutu da Sichuan Deebio Pharmaceutical Co., Ltd. hè statu mandatu à i Stati Uniti.

Hè infurmatu chì u distributore di sti prudutti hè MEDISCA, i trè più grandi cumpagnie di cumpunimentu farmaceuticu in i Stati Uniti.A causa di l'instabilità di l'offerta à longu andà, MEDISCA hà cercatu pruduttori di API di tiroide d'altu standard da u mondu chì sò à i normi FDA.Dopu a cumunicazione è a rivisione à longu andà, Deebio, cunnisciutu per i so prudutti d'alta qualità, hà righjuntu successu a cooperazione strategica cù MEDISCA.

Sta cuuperazione, chì hà un impattu pusitivu nantu à a pruvista di API di tiroide di alta qualità in i Stati Uniti, hà fattu Deebio l'unicu fabricatore di API di tiroide in Cina è unu di i pochi pruduttori di API di tiroide in u mondu chì ponu furnisce API di tiroide finu à i normi FDA.

968

Riempiu u Gap di u Mercatu

L'offerta di API di tiroïde hè stata inestable in u mondu.A causa di i requisiti estremamente elevati di l'API di tiroide basata nantu à l'animali per a sicurezza è a stabilità, solu una manciata di fabricatori risponde à l'alti standard da a materia prima à a produzzione.Inoltre, a carenza di materiali basati in u porcu chì risponde à i normi d'estrazione hà risultatu in un fornimentu insufficiente di API di tiroide.

L'offerta hè corta, ma a dumanda hè urgente.Sicondu i dati di l'indagine publicati da l'OMS, l'incidenza glubale di e malatie di tiroïde hè più altu di u 20%, chì hà assai sopra à quella di a diabetes è hè in crescita.I medicazione di tiroide cumposti sò trà i preparati cumposti più cumunimenti prescritti, ghjucanu un rolu insustituibile in u trattamentu di e malatie di tiroïde.

A consegna riescita di l'API di tiroïde sta volta hà cumpletu puntuale a lacuna di a dumanda in u mercatu globale."I farmacisti cumposti anu travagliatu per anni per assicurà a sicurità di l'API di tiroïde", disse Antonio Dos Santos, Presidente è CEO di MEDISCA, "Questa cuuperazione porta MEDISCA una quantità di vantaghji, chì ci permettenu di furnisce i prudutti di qualità estremamente alta da fonti di fiducia;ciò chì importa più hè l'affidabilità di l'offerta ".

Leader in Standards d'Alta Qualità

MEDISCA hè estremamente esigente di i so fornitori.A causa di e proprietà speciale di l'API di tiroide, MEDISCA hà postu esigenze più strette à i fornituri di tali prudutti in termini di qualità, trasparenza è ancu reputazione cummerciale.

"Sichuan Deebio Pharmaceutical Co., Ltd hè unu di una piccula manciata di fabricatori in u mondu chì hè capace di estrazione di a tiroide è hè un capu in mantene i standard di alta qualità", dice Antonio.

Deebio hè una cumpagnia di API di alta qualità in Cina, cù una prufonda accumulazione di sperienza in produzzione, gestione, tecnulugia è altri aspetti per 27 anni.Dapoi a so fundazione, Deebio hà stabilitu una bona reputazione in l'industria cù prudutti d'alta qualità, un forte sensu d'onestà è integrità, è a ricerca di una migliione constante.I so prudutti sò certificati EU-GMP è certificati Chinese GMP, è finu à i standard FDA, PMDA è MFDS.Esporta i prudutti in 30 paesi, è hè un cumpagnu longu di Sanofi, Abbott, Novartis è altre cumpagnie farmaceutiche di fama internazionale.

I boni successi passati anu pusatu a basa per u futuru luminoso di Deebio.Ùn cuntentate di e cundizioni attuali, hà fattu ancu più sforzi è investimenti per pruduce l'API di tiroïde à i standard.Ùn hè micca solu strettu cù e materie prime per guarantisce a qualità di u produttu è un fornimentu stabile da a fonte, ma ancu investe in a custruzzione di un attellu avanzatu di produzzione dedicatu chì hè à i normi FDA, per assicurà chì tuttu u prucessu di produzzione da l'alimentazione. , l'estrazione à a pulizia sò cumplettamente chjusi è altamente automatizati.

A nascita è a consegna liscia di a nova varietà di l'API di tiroïde di Deebio ùn era micca accidintali, ma inevitabbile dopu l'aderenza stretta à i standard di alta qualità è i sforzi incessanti.

Cumminendu forze forti per un futuru win-win

"A forza motrice di sta cullaburazione hè un impegnu cumuni à i nostri valori cumuni.Avanzamu cun fiducia è furniremu à i farmacisti un fornimentu coherente di a più alta qualità à prezzi estremamente competitivi ".Antonio hà una grande fiducia in questa cooperazione è u sviluppu futuru.

Da a perspettiva di u mercatu di l'API di tiroide in i Stati Uniti, in questa cooperazione, Deebio furnisce MEDISCA cun un suministru stabile di qualità affidabile di API di tiroide per l'industrii cumposti è non cumposti in i Stati Uniti, cù a so forza cumpleta di tecnulugia, gestione. è a pruduzzione, più a so trasparenza di cuuperazione è a bona reputazione cummerciale.Hè ancu furnisce una guaranzia per risolve u prublema di stabilità di l'offerta chì hè in urgente bisognu in u mercatu di i Stati Uniti.In quantu à Deebio stessu, mentre aghjunghje un novu pruduttu, introduce un'altra migliione in u so livellu generale di gestione è cuntrollu.

L'innuvazione è u sviluppu sò i geni di u sviluppu sustenibile di Deebio.Cù a fine di a registrazione cù MFDS è a presentazione di i documenti di registrazione PMDA, Deebio procederà ancu à dumandà a certificazione FDA.In u futuru, diventerà una piattaforma di cuuperazione API di bio-enzima glubale di alta qualità, è scoprerà è coglie novi opportunità cù più partenarii in questa era di rapida crescita farmaceutica globale.

À propositu di Sichuan Deebio Pharmaceutical Co., Ltd

Sichuan Deebio Pharmaceutical Co., Ltd hè un espertu di punta mundiale in a R&D è a produzzione di enzimi biologichi.Cù tecnulugia unica di produzzione di bio-enzima di alta attività, alta purezza è alta stabilità, offre prudutti chì coprenu più di deci varietà, cumprese Pancreatin, Kallidinogenase, Elastase, Trypsin-Chymotrypsin, etc. Per più infurmazione nantu à Deebio, visitate.http://www.deebio.comè seguiteci nantu à LinkedIn (@Deebio).

À propositu di MEDISCA

MEDISCA hè u capu in furnisce soluzioni chiavi in ​​mano à l'industria di cumposti farmaceutica è à i prufessiunali di a salute alleati in u mondu sanu.Per mezu di i so partenarii glubale, a Rete LP3 è a Rete MEDISCA, MEDISCA hè impegnata à esse una risorsa cumpleta per i prescrittori, i farmacisti è i tecnichi in farmacia impegnati in a medicina persunalizata offrendu furmazione, prudutti è supportu educativi.Fundata in u 1989, a cumpagnia hà locu in Canada, Stati Uniti è Australia, ottimizendu u so serviziu à u mercatu internaziunale.


Tempu di post: Jul-08-2021
partner_1
partner_2
partner_3
partner_4
partner_5
partner_prev
partner_next
I prudutti caldi - Sitemap - AMP Mobile